Ensam mamma...

28 september 2010

Stolt över mig själv!


Nu har jag varit utan medicin i över en vecka! Känns otroligt bra! Mår fortfarande hur bra som helst! Har inte haft huvudvärk heller på ett par dagar! Oxå väldigt skönt!

Det har varit en tuff väg hit. Har förlorat en del, men vunnit så mycket mer! Jag har förlorat vänner, lärt mig vilka mina riktiga vänner är. Dom man kan lita på, som finns där, i vått och torrt! Fått nya vänner! Underbara ni!!! <3

Har förlorat en lite på mig själv. Jag litar inte blint på folk längre. Släpper kanske inte in nån lika lätt. Ger inte allt av mig själv längre. Men jag har blivit starkare, tuffare, piggare, säkrare på mig själv! Och framför allt så är jag gladare! Mår kanon!!!

Tack alla ni som fanns där från börja till slut. Tack ni som fanns där när livet var ett svart hål jag inte visste hur jag skulle ta mig ur! När allt bara var en dimma! Tack vare ert stöd kom jag ut som en bättre människa på andra sidan!

Love you all!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar