Ensam mamma...

12 november 2011

Lördagsblogg!

Skönt med helg. Mår dock sådär. Känner mig ledsen och irriterad. Lite lättare ångest.

Hade en helt ok dag på jobbet igår. Irja jobbade med oss och det är ju alltid kul. Städade i och för sig hisshallar å trappor. Inte världens roligaste men men det blir ju vad man gör det till.
Efter middagen tog jag och Irja varsin cykel och drog till vapnö för att plåga killarna på teknisk service lite. Blev en vinglig cykeltur. Vet inte om det beror på att det var länge sen jag cyklade eller om det var för att jag tycker det är läskigt att cykla inomhus eller om vi skrattade för mycket.

Men vi blev inte mycket klokare efter vårt besök där. Skurmaskinen som stått där i 3 veckor var fortfarande inte lagad. Dom skulle ta tag i det på måndag... Vi får väl se.

Just nu ligger jag på soffan hemma hos Connys pappa. Vi ska snart äta tårta. Eller dom. Vill nog inte ha. Mår som sagt inte bra.

Ska försöka bli bättre på att blogga. Har ju fått "order" om det. Haha! Alltid kul att veta att nån läser!
Men blogglusten går upp och ner. Och tiden räcker inte alltid till!

1 kommentar:

  1. Halkade in på din blogg här. Kommer nog fortsätta halka in... <3

    SvaraRadera