Ensam mamma...

8 november 2011

Livet

Livet går vidare sägs det. Ibland undrar jag. Känns som allt omkring går vidare men inte jag. Jag står still men allt annat rullar på.
Förra veckan var riktigt jobbig. Sov asdåligt hela veckan å var pisstrött på jobbet. Vaknade flera gånger varje natt. Vet inte om det var så jobbigt för att jag sov så dåligt eller om jag sov dåligt för att det var så jobbigt?!

Men i lördags var vi i Ullared för att träffa Liten. Världens bästa lilla vän! Skönt att träffas å kramas lite. Var ju evigheter sen sist.

I söndags var det minnesstund i kyrkan. Väldigt fint och mycket folk. Graven är fin, nu väntar vi bara på stenen ska komma. Borde komma när som nu.

Helgen var mycket bättre än veckan och denna veckan har i alla fall börjat bättre. Sover bättre och känner mig piggare.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar