Ensam mamma...

22 maj 2011

Det här med vikten!

Igen då...
Ja jag har ju lite problem med att stå still i vikt. När jag vägde mig imorse vägde jag 54,3kg. Min målvikt var 60kg. Men jag klagar väl egentligen inte....mest alla andra som gör det!

Men jag vet inte vad jag ska göra för att stå still!? Jag äter och äter....har till och med blivit lite mycket kakor och godis sista tiden, men jag går ändå ner!

Men idag väger jag exakt 18kg mindre än för 7 månader sedan...inte illa! Och ska man vara noga, och det ska man ju vara så väger jag exakt 23kg mindre än jag gjorde den 1/1-09!

Nu ska jag fylla i papper som jag fick på vv när jag blev guldmedlem så kan jag vara med och tävla om att bli årets viktväktare! Och sen leta upp 2 fina bilder på mig...en för och en efter! Yeay!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar