Ensam mamma...

18 maj 2011

Mitt privata helvete!!!!

Japp så e det...idag åkte glasögonen på. Det är mitt privata helvete! Det är det VÄRSTA jag vet...på riktigt!

Jag mår dåligt när jag tar på dom, psykiskt och fysiskt. Känner mig sjuk och uttittad...utskrattad. Det är riktigt jävla jobbigt. Kan inte riktigt förklara vad jag känner eller hur jag känner och det är ingen som förstår hur jag känner mig!

Den enda som faktiskt förstått nåt så när vad jag menar är kuratorn jag gick till förra året. Men det är väl hennes jobb att förstå knäppa människor som mig! :P Men hon kunde till och med hjälpa mig att förklara vad jag menade. Hon var toppen!


2 kommentarer:

  1. Jag trivs inte heller i mina glasögon och går helst inte utanför dörren med dem + att jag tycker man ser sämre med glasögon, begränsad synfält. Men jag bryter inte ihop om jag får ögoninflammation, du var väl bara hemma idag?.
    Vore jag dig hade jag försökt få till en operation så du slipper dem helt.

    SvaraRadera
  2. Som sagt..ingen förstår!

    SvaraRadera