Ensam mamma...

29 september 2011

Zzzzz

Är grymt trött! Skulle gått å lagt mig men var tvungen att starta pannan. Hade glömt det. Så nu får jag sitta här en stund.

Började jobba kl 6 imorse sen fick jag idé om att åka till Ikea! Känns nu...trööött!
Köpte grejer till barnen mest. Oliver fick ett skrivbord/datorbord, bokhylla, skrivbordsstol, musmatta och pennkorgar. Simon fick en bokhylla. Jag fick 3 ljus och sen fick Leo en lampa!


Leo så jäkla cool! Ikväll när jag kom hem och skulle sätta upp lampan till honom så hittade jag honom grävandes i sanden...försökte gräva sig under stenen!
Så jag stoppade ner handen och börjar rätta till stenen å sanden. Satt även upp pumpen som han vält ner.
Då började han simma efter min hand. Så jag höll handen stilla så kom han fram och "nosade" på mig.
Leo och hans nya lampa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar