Ensam mamma...

18 mars 2011

Fredag igen!

Veckorna susar förbi! Fredag igen...denna veckan gick fort. Kanske för att jag var sjuk måndag och tisdag?! Sen igår var det möte med jobbet i Varberg hela dagen.

Har snöat en massa i natt. För 2 månader sen eller kanske bara 1,5 månad sen hade jag blivit glad av det vita. Men nu vill jag inte ha det! Nu vill jag ha vår!
Men det blir nog inte kvar så länge. ska bli plusgrader igen redan idag och morgon skulle det bli SOL!

Blev inget viktväktarna för mig igår. Fick åka till doktorn med Simon, som hade ont när han kissade.
Men jag har ju gått ner det jag ska nu så det är bara jämtviktsprogrammet kvar nu! Och hade velat gå för att få det materialet, men det kan inte hjälpas!

Kommer lägga upp lite för och efterbilder på mig själv nån dag...men vi får se när det blir!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar