Ensam mamma...

9 mars 2011

Min onsdag!

Ja då var onsdagen avklarad...mer än halva arbetsveckan är gjord! Känns skönt! Ser verkligen fram emot denna helgen oxå. Mys på hotell med världens bästa älskling!

Dagen har varit rätt bra...hann få en puss av älsklingen innan jobbet, det var det bästa med denna dagen! Hälsat på mamma på sjukhuset när hon fick sin andra behandling. Passade då på att bjuda dom på middag. Så jag bjöd dom på fiskgryta och Oliver hade köpt munkar till mormor som dom fikade på... Jag var duktig och åt ingen!

Är faktiskt lite orolig att jag inte ska ha gått ner dom där 4 hg imorgon. Var lite slarvig helgen. Blev lite för mycket gott. Tror inte jag har gått upp men kanske stått still. Jaja får väl se imorgon! Skulle väl inte vara hela världen om jag inte gått ner dom hektona, men det känns ju lite surt om jag inte gjort det! Rapport om detta kommer imorgon kväll!

Nu ska jag krypa ner i stora kalla sängen alldeles själv...det är så tomt...saknar min älskling! Men snart är det helg och då blir det massa mys på hotellet!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar