Ensam mamma...

28 april 2011

Det här med vikten!

Är väldigt stolt över mig själv faktiskt! Sen i November har jag sänkt mitt BMI från 28,2 till 22,1. I kg så är det 16kg, men ska man räkna allt jag gått ner så är det faktiskt 21kg!

I helgen tog jag på mig ett par short som jag hade förra sommaren och som satt så fladdrigt i benen...inte konstigt efter som mina lår har minskat med 11 cm och min höfter med 14 cm.

Är väldigt svårt att svara på vad jag väger när folk frågar, är tydligen svårt att säga 56kg. Är hela tiden på väg att säga 70 något för det är ju det jag vägt ett tag nu.

Den enda nackdelen är ju att man inte har några kläder som passar längre. Har ett par byxor som jag haft som mål att kunna ha igen, men nu är till och med dom förstora. Kan nån skänka mig några tusenlappar jag kan köpa kläder för??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar