Ensam mamma...

6 april 2011

Stackars liten!

Är hemma med Simon idag. Han hade lite feber igår och imorse.

Men jag vet inte om det beror på att han är förkyld, som mig och Oliver eller om det beror på att hans sår på benet ser illa ut!
Han brände sig på ett element i söndags och fick en blåsa som gick sönder rätt snabbt och nu är det rött och geggigt! Har en tid 10.45 på vårdcentralen så får vi se vad dom säger.

Jag har kämpat på hela veckan och jobbat trots att jag är kanonförkyld. Så på sätt och vis var det lite skönt att få stanna hemma idag.

Nån som undrar hur det går med att hålla vikten då? Jo det går sådär...har gått ner ännu mer, har svårt att äta tillräckligt mycket och samtidigt är jag rädd att gå upp igen... Inte lätt det här!

Nä ska ta och mysa lite till med Simon..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar