Ensam mamma...

23 oktober 2011

En jobbig helg!

Har varit en riktigt jobbig helg. Har varit ledsen mest hela tiden.
Känns så konstigt och overkligt. Jag kommer aldrig mer få krama min mamma, aldrig mer ringa å prata strunt. Känns så konstigt att hon är borta. Hur kan min mamma vara borta? Hon som alltid fanns där.

En sån enkel sak som att få hjälp med att sy gardiner fick mig att bryta ihop innan idag. Insåg att jag får själv sy mina nya julgardiner.

När vi träffade mammas läkare strax efter mamma gått bort så sa hon att det brukar bli värre efter ett tag, sorgen alltså. Undrade om människan var knäpp, för hur kunde det bli värre än var det var då?! Men hon hade rätt. Det blev värre! Just nu känns allt hopplöst! Kommer aldrig kunna bli riktigt glad igen. Aldrig bli hel igen.

Saknar dig mamma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar