Ensam mamma...

1 januari 2012

Året i Bilder!

Då var det nytt år! Igen! 2011 var ett riktigt dåligt år. Enda positiva är att jag äntligen blev fast anställd!
Här kommer 2011 i bilder...
Januari
Fridolfs med storstäd. 
 Februari
Vi kom på hur bra Simon är på att massera. Haha
Jag fann min stora passion. KESO! Är fortfarande helt såld och äter det varje dag!
Mars 
Vi drog till Helsingborg bara för att sova på hotell och ha det gott! Mys!

Pappa fyllde 60 år och det firades i Slättåkra med Smörgåstårta och glass
Jag blev väldigt röd hårig igen
April
Emil och Pyret flyttade in, dom flyttade dock snart ut igen!

Region service hade fest i Varberg. Massa skoj!
Maj
Simon fyllde 4 år!
Juni
Storstädfirade semestern i år igen, detta året hade även jag semester!

Jag och Irja samma kväll!

 Juli

Liseberg med barnen

Blev en tur till Ängelholms hembygdspark för att titta på djuren

På vägen hem körde vi inom Båstad

Barnen ska rida på Stadsbondgården
Augusti 
Vi trotsade eländet och åkte till Vimmerby.
Barnen hade i alla fall kul och vädret var perfekt

Mina älsklingar på Astrid Lindgrens värld

Oliver fyllde 6 år
Mammas begravning. Augusti var en tung månad.
 September
Jag fyllde år som vanligt och fina presenter av finaste på jobbet! 
Dagen efter flyttade Leo in
Oktober
I oktober blev jag introducerad i Mary Kays värld
November
Oliver gick på Halloweenfest


Simon blev ledsen för att han inte fick följa med, så vi hade Halloweenfest här hemma!

Blåste gjorde det oxå, så nu är vi ett träd fattigare! (Äntligen kom bilden upp eller vad säger du?!)


 December
Så var det jul igen, sämsta julen ever!
Men vi drog till Stockholm i mellandagarna och hade hur kul som helst!!!
Yeay!

GOTT NYTT ÅR!!!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar