Ensam mamma...

30 juni 2012

Inte så bra

Har faktiskt redan bäddat ner mig i sängen. Kul lördagkväll. Men men jag är astrött och haft ont i huvudet i 2 dagar nu så det känns som man får göra det då.

Dagen har annars varit bra. 2 månader sen min älskling blev min. Puss på dig baby!

Men kväll är inte så bra. Har en lite halvdålig kväll. Skulle kunna tro jag kollat på skräckfilm. Är rädd för alla ljud och ligger och lyssnar och undrar vad det kan vara.
Men inga skräckfilmen här inte. Läskigaste jag sett idag är Skrållan ruskprick och knorrhane.

11 månader sedan nu....nästan ett år. Fattar inte hur jag klarat det. Trodde inte jag skulle klara en dag ens.
Men jag saknar dig varje dag och saknar att inte kunna ringa och bubbla ur mig allt strunt. Att inte kunna ringa å bara prata. Om ingenting.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar