Ensam mamma...

3 juli 2012

Sommar och sol

Idag har det äntligen varit lite sol. Låg och solade en stund på gården där hemma sen gav vi upp det och åkte till stranden. Då gick solen i moln. Min vanliga tur. Men ungarna har badat och jag har väl fått lite färg förhoppningsvis. Kan ju behövas! Hoppas vädret blir bättre för det här är ju hopplöst.

Är så trött. Båda barnen har varit magsjuka så det har varit dåligt med sömn.
Mimmi utan sömn är sådär. Min hjärna fungerar dåligt och får för mig massa saker. Hjärnan går på högvarv och hjärnspökena tar över helt. Allt alla säger eller gör analyseras och slutsatserna är oftast negativa. Ingen bryr sig om mig, ingen tycker om mig... Tur man vet hur knäpp man är.
Idag är jag i alla fall lite piggare än igår. Igår bölade jag för ingenting. Vet inte hur många gånger jag grät igår. Sån är jag när jag är trött.

Nä nu blir set glass med kidsen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar