Ensam mamma...

19 oktober 2010

Jag är på G!

Har åter tagit upp min allévo-kur och idag har det varit helt hanterbart på jobbet. Dom andra gångerna jag kört detta sen jag började jobba har det inte gått för jag har varit sååå hungrig inte orkat. Men idag har jag lagt på lite mer frukt och lite mer måltidsersättning och det har gått hur bra som helst!
Inte så konstigt att det inte funkat innan om man tänker efter. Klart jag behöver mer nu när jag jobba än när jag pluggade. Inte lika jobbigt att sitta i skolbänken som att städa hela dagarna! Så jag är hoppfull, det kommer gå om jag lägger på lite. Blir bars och frukt i fickan när jag städar fram över.

Och imorgon eller på torsdag kommer min crosstrainer oxå så då kan jag dra igång med träningen ordentligt oxå! Woho!!!

Å har jag berättat att jag har världens bästa man? Älskade underbara du!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar