Ensam mamma...

2 januari 2011

Året i bilder!

Ja här kommer en resumé av året...i bilder

Januari
Ja årets första händelse måste ju varit att nån körde ner i grannens damm!

Februari
Inte lika kul när all snön trillade ner över min bil!!

Mars
Oliver lärde sig skriva mamma!

Och efter den långa underbara vintern så blev det till slut vår!

April
Oliver fick vattkoppor..lilla pricken!

Världens bästa Tanja tog med mig till Seglora på fack-kurs. Lite utav det bästa som kunde hända just då!

Och när vi var i Seglora passade Simon på att få vattkoppor!

Maj
Så kom "våra" ankor tillbaka till oss!

Och jag lyckades med att bli nästa orange-hårig! Fattar fortfarande inte att jag gick runt så i 1 månad! Men allt klär en skönhet heter det väl! Hehe!

Simon fyllde 3år och fick en bobby car!

Juni
Middag på Pio med storstäd för att fira deras semester och att jag skulle jobba hela sommaren! Kul hade vi i alla fall!

Världens bästa Liten på besök! <3

Juli
En runda till Liseberg med Syster!
Massa besök på stranden blev det i värmen! Här med Ida och hennes goa tjejer!

Blev ett till besök av Liten! Hur bra som helst!

Vi åkte en runda till ett regnigt High Chaparall!

Augusti
Min lilla plutt blev 5 år!

Polkagristillverkning i Gränna!

September
Och det bästa på hela året! Resan till Rhodos! Bästa veckan i mitt liv!

Släktträff... detta är nästan alla mina kusiner!

Oktober
Landstingsservice firade 10 år i år! Och det gjordes med fest på Tylöhus! God mat och bästa sällskapet! vad mer kan man begära?!

Jag och älsklingen åkte till Helsingör för att titta på Rasmus Seebach! Det hade jag gärna gjort om!

November
Så blev det vinter igen!

December
Julbord i Varberg med jobbet!

Så var det jul igen!

På det stora hela har det varit ett bra år! Det började sådär men sen har det bara blivit bättre och bättre!!! Hoppas att 2011 blir bättre!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar