Ensam mamma...

19 januari 2011

Jobb!

Jaa alla som känner mig, vet ju hur bra jag trivs på jobbet. Ja kanske ni andra oxå!
Jag trivs ju så himla bra, och vill verkligen vara kvar. Speciellt sen jag började storstäda. Jobbet är tungt, men det är kul med all uppskattning man får. Och alla underbara människor jag jobbar med! Finns inte ord för det!

Och idag har det varit en riktigt bra dag på jobbet. Fått gjort mycket, haft roligt som fan, skrattat en massa och haft det allmänt bra!
Är det konstigt att jag då är rädd att jag inte har så lång tid kvar att jobba? Snart, till sommaren, har jag varit på städ i 2 år och kan dom inte anställa mig så måste jag sluta. Får ont i magen när jag tänker på det! Jag hoppas att jag får vara kvar...jag vill, jag vill, jag vill, jag vill!

Massa kärlek till alla på jobbet!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar