Ensam mamma...

9 januari 2011

Tjolahopp!

Dåligt med inlägg den sista tiden...men har varit helt slut denna veckan. Jättekul att somna vid 7-8 på kvällen.
Och i fredags fick jag jätteont i magen och det har inte riktigt gått över ännu. Igår var det värst. Mådde illa då oxå. Kändes rätt ok så länge jag låg ner och låg stilla så fort jag rörde mig så mådde jag skit!
Det bästa med det var att jag inte åt så mycket igår, hade ju ingen matlust direkt.

Men trots att jag hade ont tog jag mig in till stan och träffade Carina som planerat! Var ju evigheter sedan vi träffades så det var verkligen roligt. Måste träffas oftare! Kanske borde ordna nån tjejkväll eller nåt...tål att tänkas på!

Idag måste jag ta hand om tvätten! Annars har vi snart inget att ta på oss! Har inte tvättat så mycket dom 2 sista veckorna så jag har ju att göra!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar