Ensam mamma...

5 januari 2011

Skumt!

Ja Simon kräktes ju igår, men inget mer. Han har varit hur pigg som helst och bara tjatat om mat. Vilket han inte fått så då har han varit arg på sin mamma! Hans mage säger ju faktiskt att den e hungrig!! :)
Så det är svårt att veta vad de är med honom!

Hade mycket att fixa med i dag. Ett besök på viktväktarna med Irja, ett besök på af. Träffa Carina på Eurostop för fika och skitsnack. Byte av julklappar. Men istället får jag vara hemma. Vågar inte ge mig ut med Simon. Men jag har att göra här hemma.

Vägde mig imorse och vågen visade -1,6kg sen förra veckan. Har gått ner totalt 7,1 kg nu. Är ganska nöjd. Det har ju trots allt varit jul och nyår med diverse gosaker.
Har även mätt mig idag och sen jag började på vv för ca 2 månader sedan så har jag minskat totalt 24,5 cm. Det som minskat mest är lår och höft. 5 cm på båda ställena så bara det är ju 10 cm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar