Ensam mamma...

20 februari 2011

Dagens outfit, mello och buskul!

Ja då sitter man på busfabriken igen. Passar på att softa en stund nu medans det är lugnt. Så kan man röja lite med ungarna sen när det börjar bli lite mer folk här. Man får passa på.

Är fan stolt över mig själv. Hann ta disken, vika tvätt, tvätta 2 maskiner och duscha innan vi körde. Vi kom dock iväg en halvtimme senare än planerat men va fan gör det!? Har ju hela dan på mig!!

Måste passa på att kommentera årets melodifestival lite. Har ju inte gjort det alls i år.
Första deltävligen tyckte jag var helkass! Men jag har nog börjat gilla swingflys låt. Det var i alla fall rätt låtar som gick vidare.
Andra deltävligen gillade jag Brolle bäst. Den var bra men inga superhits där heller.
Igår kom superhiten!!! Men så går den inte ens vidare!!!! Älskade Sebastians låt!!!! Trodde han skulle gå direkt till Globen men icke! Blev riktigt besviken! Enda fördelen med att han inte gick vidare var att jag kunde tanka hem låten från iTunes i morse. Så nu går den varm!!!
Gillade faktiskt Saades låt oxå!

1 kommentar: