Ensam mamma...

5 februari 2011

Kul bus!

Sitter på busfabriken och tar det lugnt. Ungarna leker för fullt redan.

Igår åkte vi till Ullared för att köpa kläder till Oliver och mig. Hittade massor till Oliver men inte så mycket till mig. Köpte 2 bhar, 2 tröjor 2 linnen och ett par jeans. Det bästa med jeansen, förutom att dom är snygga är art dom är i stl 36!! Fanns bara 42 eller 36 så jag tänkte jag kunde prova dom i alla fall. Dom satt lite tajt men jeans brukar ju töja sig lite när man haft dom på sig ett tag.

Men shit så ovant att leta kläder i stl 38 i stället för 42. Kom på mig själv med att plocka fram 42 i stället för 38. Kändes gott! Tröjorna och linnena jag köpte var i small. Förutom den ena tröjan som kom från barn avdelningen. Den var i 158/164.

Bilder på kläderna kommer sen!

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar